środa, 12 października 2016

25 FAKTÓW O MNIE

Cześć wszystkim !
Dzisiaj zapraszam Was na 25 faktów o mnie ;)
 
 
1. Urodziłam się 16.01.1997r.
 
 
 
 2. Jestem spod znaku koziorożca.
 
 
 
3. Nie mam drugiego imienia, a do bierzmowania mam Łucja.
 
 
 
4. Mieszkam na wsi.
 
 
 
5. Mam trudny charakter.
 
 

 
6. Mój ulubiony kolor to czerwony.
 
 
 
7. Kocham psy. W domu mam dwa i jeśli mogłabym mieć więcej, to oczywiście bym miała ;)
 
 
 
8. Uwielbiam język angielski. I osobiście uważam, że w polskich szkołach powinien być większy nacisk na jego naukę.
 
 
 
9. Nie lubię języka niemieckiego. Nie wiem czemu, ale było mi ciężko się go uczyć i tak naprawdę uczyłam się go z przymusu. W LO chodziłam na lekcje tylko wtedy,  kiedy były sprawdziany, kartkówki czy jakieś inne zaliczenia. Oczywiście nie mam nic przeciwko temu językowi i pozdrawiam ludzi, którzy go lubią (Weronika <3)

 
 
 
10. Codziennie muszę wypić coś ciepłego. Niezależnie czy to jest kawa czy herbata.


 
 
11. Prawo jazdy oraz maturę zdałam za drugim razem. Jeśli chodzi o maturę to mam na myśli poprawkę ;)

 
 

12. Lubię chodzić na siłownię, ale nie lubię chodzić tam sama. Jeśli jestem z kimś, to mam większą motywację do działania!
 
 
 
13. Jestem uzależniona od internetu. Codziennie przeglądam snapa, fb, instagrama oraz oglądam filmiki na youtub.
 
 
 
14. Kocham snapować i wysyłać znajomym gadane snapy ;)
 
 


15. Często płaczę na filmach lub bajkach.
 
 
 
16. Zawsze mam czas na oglądanie tv.
 
 
 
17. Bardziej wolę pisanie sms'ów niż rozmawianie przez telefon.
 
 
 
18. Od pierwszej gimnazjum noszę okulary i teraz mam wadę -4,5 o.O
 
 
 
19. Jak miałam ponad rok, przewróciłam się na kamień i mam szytą ranę nad lewą brwią.
 
 
 
20. Moją najlepszą przyjaciółką jest Klaudia. Rozmawiamy o wszystkim i o niczym. Czasami się sprzeczamy, ale nie kłócimy się. Nie odzywamy się do siebie przez kilka godzin, ale później rozmawiamy jakby się nic nie stało. Mamy bardzo dobry kontakt ze sobą i o wszystkim sobie mówimy.
 
 
21. Razem z Klaudią mamy wytatuowanego słonika na kostce.
 
 
 
 
22. Uwielbiam prowadzić bloga. Jak byłam młodsza miałam ich może z 3/4.
 
 

 
23. Jestem bardzo wybredna jeśli chodzi o jedzenie.
 
 
 
24. Kiedy mam być chora, to zawsze boli mnie gardło ;/
 
 
 
25. W przyszłości chciałabym mieszkać w Stanach Zjednoczonych. Gdyby mi się to nie udało, to moim marzeniem jest zwiedzić Stany wzdłuż i wszerz ;)
 
 
 
 
Dziękuję kochani, że dotarliście do końca !
Do następnej!
~ Karolina!
 

1 komentarz: