niedziela, 1 czerwca 2014

Miley Cyrus- KONCERT

Hej ;*

Tak, jak znam tytuł tego bloga bedę pisać o tym jak Miley była w Norwegii. Więc była tutaj 28.maja. Do tego dnia nie mogłam sie doczekać. Bardzo lubię jej piosenki, i ją też. Jest bardzo ładna i ma boski głos. Więc ja i Anne-Marte (moja przyjaciółka) pojechałyśmy do Oslo okolo 14. Jak już dotarłyśmy to pochodziłyśmy trochę po sklepach i wzięłyśmy autobus do areny, tam gdzie koncert sie odbywał. Jak już tam dotarłyśmy to było tak dużo ludzi. Anne-Marte jest jej fankom i się załamała, że jej nie zobaczy. Poszłyśmy na sam koniec kolejki i nagle przyszło tak dużo ludzi, że jednak nie byłyśmy aż tak daleko. W kolejce przed arenom czekałyśmy prawie 2 godziny, pogoda byla super to nam to nieprzeszkadzało. Kiedy już  zaczęli nas wpuszczać to byłyśmy prawie przy samej barierce. Wtedy znowu czekałyśmy prawie 2 godziny i wyszedł jakis DJ. Norweski DJ który miał nas rozruszac, i tak nikogo on nie interesował, haha. Jak on już skończył to wyszła Miley. Ona byla B-O-S-K-A. Boże tyle wrazeń. Było super show, gorąco, śpiewalła wszystkie piosenki sama. Nawet niewiedziałam,  że tak fajnie śpiewa live. W trakcie koncertu zrobiło mi się niedobrze,  bo wszyscy się tak pchali żeby być na samym początku, że musiałam pójsc na sam koniec. Nawet z końca było ją super widać. Wtedy ona nagle wyszła na taką mała scene, koło której tak naprawdę stałam. Była ode mnie tylko 2 metry. BOŻE JAKA ONA JEST PIĘKNA. Naprawdę było super i polecam jej koncerty, bo sie wyróżniaja i są naprawdę super fajne.

Przed wyjazdem


W kolejce

W środku!!

DUSZNO

DJ- TDK

MILEEEEY 





2 METRY<3




Na sam koniec odleciała na parówce :p
-Klaudia <3






1 komentarz: