sobota, 12 lipca 2014

Together again

Cześć kochani ! 
Jak Wam mijają wakacje ? Mi bardzo dobrze. Niedawno przyjechała Klaudia i będzie u mnie przez miesiąc.
Dzisiaj jednak musiała jechać z rodzicami do rodziny a ja piszę do Was z łóżka. Mam takiego lenia, że szok, a wszystko to przez pogodę, bo cały dzień pada, dlatego wezmę się za czytanie książki, ale najpierw długa, gorąca kąpiel ;).  Codziennie  z Klaudią spotykamy się ze znajomymi. Gadamy, śmiejemy się, siedzimy do bardzo późna, robimy ogniska. Ostatnio poszliśmy się kąpać o 1 w nocy. Woda była naprawdę ciepła ;D
W czwartek byłyśmy w Gdańsku w Galerii Bałtyckie na zakupach. Robiłyśmy zdjęcia , jadłyśmy, piłyśmy kawę i wgl było bardzo fajnie. Na sam koniec bolały nas nogi, bo byłyśmy tak ok. 7-8 godzin. Wczoraj za to byłyśmy w Stegnie nad morzem. Wiał troszkę zimny wiatr, ale znalazłyśmy miejsce, gdzie świeciło słoneczko. Zakryłyśmy się parawanem i było ciepło. Z powodu wysokich fal kąpiel była zabroniona, dlatego moczyłyśmy nogi i spacerowałyśmy. Dłuugo się opalałyśmy i niestety troszkę się zjarałam, w domu posmarowałam się balsamem i jakoś przetrwałam noc śpiąc na brzuchu. Ze Stegny specjalnie pojechaliśmy do Krynicy Morskiej na żurek w chlebie. Po prostu PYCHOTA ! Polecam wszystkim ;)) Oczywiście nie obyło się bez lodów, które można jeść i jeść. Droga powrotna minęła nam szybko, ponieważ spałyśmy ( czy wracałyśmy z Gdańska czy z Krynicy ). Czekam na Niedzielę, bo wtedy wraca Klaudia !

Łapcie kilka fotek, a ja lecę brać kąpiel ;)








Do zobaczenia ! ;)
- Karolina <3

3 komentarze:

  1. ładne zdj :)
    Skomentujesz nowy post? Może spodoba Ci się blog i zaobserwujesz? odwdzięczę się tym samym :)
    http://tymbarkowwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, widać, że się dobrze bawiłaś :)

    http://gavi-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń