niedziela, 30 października 2016

CONDITIONER, MASK, OIL

Hej wszystkim !
 
Dzisiaj post przeznaczony bardziej dla dziewczyn, dlatego, że przedstawię Wam moje ulubione produkty do pielęgnacji włosów. Oczywiście, jak każda dziewczyna pragnę, by moje włosy były piękne i lśniące. Największą wagę przywiązuje do odżywki i maski, niż do szamponu, dlatego z miłą chęcią pokażę Wam moje 3 sprawdzone produkty.
 
 
 
1. ODŻYWKA -GLISS KUR - SCHWARZKOPF
 
Miałam już kilka wersji m.in. złotą i różową, a obecnie używam zielonej. Są to moje ulubione odżywki i wiernie się ich trzymam. Dużym ich plusem jest to, że można stosować je na mokrych jak i na suchych włosach. Każda odżywka ma też inny, delikatny zapach.
 
 
 
 
 
 
2. MASKA -KERATIN MASK- KALLOS COSMETICS
 
Maski używam od kilku tygodni i jestem bardzo zadowolona. Moje włosy są przyjemnie miękkie w dotyku. Jest to kolejny mój ulubieniec. Maska jest wydajna, opakowanie starcza na ok. 3-4 miesiące ( zależy, kto ile jej używa), a cena za opakowanie wynosi ok. 13 zł
 
 
 
 

 
 
3. OLEJKI ORIENTALNE- MARION
 
Olejek kupiłam w Biedronce za niecałe 10 zł. I jestem coraz bardziej przekonana, że nie tylko produkty za 100 zł są dobre dla naszych włosów. Tym olejkiem jestem zachwycona. Za tak niską cenę, jest świetny. Duży plusem, tak samo jak w przypadku odżywki, jest to, że można używać go na włosy wilgotne, jak i suche. Włosy po użyciu wyglądają zdrowo i są pełne blasku. 
 
 
 
 

 

 Tak oto prezentuje się moje trio ;) Mam nadzieję, że chociaż jeden produkt przypadł Wam do gustu.
Pozdrawiam serdecznie, buziaczki!
~Karolina

2 komentarze:

  1. Używałam tej samej maski z Kallos i była straszna. Moje włosy przetłuszczały się po 5h i były strasznie bez życia. Zastanawiałam się też na kupnem tego olejku. Czytałam wiele opinii i chyba ruszę po niego do drogerii :) nenxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te maski z kallosa, miałam już kilka rodzajów i osobiscie uwielbiam czekoladową :)
    mvgdalena.blogspot.coom

    OdpowiedzUsuń