poniedziałek, 24 października 2016

TOP 5

Witam kochani w niedzielne popołudnie !
 
Dzisiaj przygotowałam dla Was wpis inny, niż kosmetyczny. Mianowicie przygotowałam TOP 5 filmów, które oglądałam i mogę Wam polecić. Nie przedłużając, zapraszam ! ;)
 
 
 
1. "MISS YOU ALREADY" / "JUŻ ZA TOBĄ TĘSKNIĘ"
 
 
Film poleciła mi koleżanka i mogę tylko powiedzieć, że jest rewelacyjny. Jak wiecie, czy też nie wiecie, często płaczę na filmach, i w tym przypadku było tak samo. Film bardzo mnie wzruszył. Opowiada o przyjaźni, ale przede wszystkim o walce z chorobą. Uważam, że niejedna osoba uroni lub uroniła łzę oglądając ten film. Jeżeli jesteście fanami dramatów /komedii ( w internecie pisze, że jest to komedia, a nawet komedia romantyczna ) lub jesteście ciekawi tego filmu, to serdecznie Wam go polecam.
 I jeszcze chciałabym dodać, że film pokazuje nam historie, które są realne, bo w prawdziwym życiu takie właśnie się przytrafiają, dlatego polecam go wszystkim.
 
 
 
 
2. "ME BEFORE YOU" / "ZANIM SIĘ POJAWIŁEŚ"
 
 
Kolejny film z serii " tak, płakałam" i kolejny film, który bardzo mi się podoba. Myślę, że film skradł serca wielu osobą, swoją - nie wiem, jak to nazwać- naturalnością? prawdziwością? no nie wiem...
Podoba mi się to, że film nie kończy się tak, jak z góry sobie to zakładamy. Film pokazuje miłość, przyjaźń, ale także ból i cierpienie. Uważam, że wart jest obejrzenia.
 
 
 
 
3. "BRIDGET JONES 3"
 
Przyszedł czas na komedię romantyczną. Film warty obejrzenia, bardzo dużo śmiechu. świetna obsada.  Uważam, że jest on idealny na jesienne, długie wieczory. Możecie go obejrzeć z przyjaciółką, mamą, siostrą, chłopakiem.. z kimkolwiek, gdyż uważam, że film jest dla wszystkich. Jeżeli chcecie się pośmiać, to odpalajcie Bridget Jones ! ;)
 
 
 
4. "SUICIDE SQUAD" / " LEGION SAMOBÓJCÓW"
 
 
Świetny film, świetna obsada. Film akcji, który wywołuje wiele emocji. Polecam wszystkim tym, którzy lubią filmy akcji. Oczywiście, ile ludzi, tyle opinii, ale uważam, że film jest godny polecenia.
 
 
 
 
5. " THE CONJURING 2" / " OBECNOŚĆ 2"
 
Film polecam wszystkim, którzy lubią horrory. Oparty na prawdziwych faktach. W kinie oglądałam go wieczorem i szczerze, to strasznie się bałam. Lubię oglądać horrory, ale nie sama i nie w godzinach wieczornych ;) / Wracając do filmu, to według mnie  bardzo trzyma w napięciu i jest jednym z lepszych filmów o tej tematyce.
 
 
 
To było moje TOP 5 , mam nadzieję, że Wam się podobało.
 
Kochani, bardzo chciałabym poznać Wasze opinie na temat tych filmów. Oglądaliście? Może polecacie coś innego? Z niecierpliwością czekam na Wasze zdanie na ten temat.
 
Życzę Wam miłej niedzieli, buziaczki !
~Karolina
 
 

6 komentarzy:

  1. Fajny post! Obecność też polecam wszystkim!!
    Zapraszam: http://voile-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja polecam film me before you :)))

    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnego z nich nie oglądałam, i chyba na żaden nie mam ochoty:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam żadnego z nich! A to dość dziwne.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam w kinie na obecności 2 i mega mi się podobał <3
    pozdrawiam! :)
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń