piątek, 22 sierpnia 2014

Cosmetics

Hej Skarby !
Niedługo koniec wakacji i trochę dobija mnie myśl, że niedługo szkoła. II klasa wita ;)) Trzeba jednak te ostatnie dni wykorzystać jak najlepiej ! ;d
Dzisiaj przychodzę do Was z kosmetykami, które sobie kupiłam no praktycznie już do szkoły.Chcę Wam troszkę o nich opowiedzieć :

1.Podkład z firmy Miss sporty o nazwie So Matte Perfect Stay w kolorze 002 Light- trwały do 14 godzin, , zapewnia matowy efekt, by wyglądać świeżo. Lekka formuła, która nie zatyka porów, pozwala skórze oddychać .Nie ściera się, nie brudzi ubrań, pozostawia skórę gładką i miękką. 


Powiem tak. Jestem przekonana do tego podkładu, ponieważ ładnie wygląda na skórze i na prawdę daje matowy efekt. Nie jestem przekonana co do trwałości. Wiadomo, jeżeli przypudrujemy go jakimś pudrem będzie się trzymał dłużej ;)

2. Korektor z firmy Lovely o nazwie Magic Pen, nr.2 - maskujący korektor do twarzy doskonale tuszuje niedoskonałości cery i cienie pod oczami. Dobrze rozprowadza się na skórze, nie tworzy grudek i jest niewidoczny pod podkładem.  


Jak dla mnie jest dobry, ma piękny zapach, a co najważniejsze dobrze kryje, nawet zaczerwienienia. Jednak należy pamiętać, żeby używać go pod podkładem, nie używać go na podkład, gdyż pozostawia białe plamy.

3. Puder z firmy Rimmel o nazwie Stay Matte nr.005 Silky Beige- kontroluje błyszczenie się skóry, aż do 5 godzin. Zapewnia naturalne, matowe krycie. Zmniejsza widoczność porów.


Powiem, że naprawdę dobrze kryje i długo utrzymuje się na skórze ;)

4. Mascara z firmy Lovely-  ma za zadanie pogrubić oraz wydłużyć nasze rzęsy.


Bardzo lubię ten tusz, dobrze pogrubia oraz wydłuża rzęsy, a co najważniejsze nie kruszy się. 

Chciałam Wam jeszcze napisać o odżywce do włosów , którą sobie ostatnio kupiłam. 


Jest to odżywka z firmy Schwarzkopf. Użyłam jej dwa razy a naprawdę widzę poprawę ! Zapewnia ona łatwe rozczesywanie oraz głęboką regenerację ;) Poleca się ją do włosów suchych oraz zniszczonych. Naprawdę ładnie pachnie, a po użyciu włosy utrzymują ten zapach przez parę dni ;) Jeżeli macie problem z rozczesaniem włosów lub macie je zniszczone to polecam ją ! ;) 

podkład- ok. 15 zł.
korektor- ok. 12 zł
puder- ok. 26 zł
mascara- ok. 12 zł
odżywka - ok. 12 zł

To tyle o kosmetykach. Trzymajcie się ciepło , do zobaczenia <3 
- Karolina <3 


1 komentarz:

  1. mam zamiar kupić sobie ten puder i podkład.. kiedyś :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń