czwartek, 18 grudnia 2014

18.12.2014

No cześć wszystkim !

Już jutro wigilia klasowa i wolne. Tyle na to czekałam. To będzie pierwsza moja wigilia w tej klasie, więc jaram się  troszkę. Choinka ubrana, dekoracje powieszone, tylko zostało nakryć stoły , udekorować je i gotowe ! ;)  Prezent dla Sylwii już kupiony , więc jest okey. Dzisiaj muszę włosy sobie nakręcić, bo mam zamiar zrobić sobie loki, albo jakieś fale. Jeszcze się nad tym zastanawiam.

*****************

Ostatnio kupiłam płyn micelarny i chusteczki do demakijażu. Płyn jest dla mnie nowością, ponieważ zawsze używałam mleczka, różnych żeli oraz chusteczek. Jest to płyn 3 w 1, który ma za zadanie redukować zaczerwienienia, odczucie napięcia skóry oraz suchość, a do tego głęboko oczyszcza, nawilża i odświeża naszą skórę. Płyn jest przeznaczony dla skóry wrażliwej , więc nie zawiera alkoholu i substancji zapachowych.
Stosowałam go już kilka razy i powiem, że jest dobry :)

Chusteczki, jak chusteczki dobrze zmywają a do tego bardzo ładnie pachną . Dobre jest to, że mają plastikowe zamknięcie, a w środku jeszcze jest dodatkowy ten papierek. Jest to bardzo przydatne , bo chusteczki nie wyschną ;)








Dobranoc Kochani, do następnej ! <3 
- Karolina 



1 komentarz:

  1. Uwielbiam ten płyn micelarny jest świetny i kocham czekolady z shogetten :)
    http://victoria-vicctoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń