czwartek, 4 grudnia 2014

Heeei!

Juz dlugo nie pisalam do was i nawet niewiem jak mam zaczac. 
Zaczne od tego ze juz nie dlugo SWIETA, a to oznacza ze juz za pare dni wyjezdzam do Polski. Nareszcie. Na ten wyjazd czekalam od kad wrocilam do domu z wakacji. Nareszcie zobacze moja rodzine, dostane mojego kota i oczywiscie zobacze sie z Karolina <3. Rok temu, czyli swieta 2013 spedzalam tutaj w Norwegii. Nie bylo to zbyt fajne bo bylam tylko ja, mama, tata, ciocia no i moja kuzynka, Byla nas dosyc malo, a ja jestem przyzwyczajona ze zawsze jezdzimy do babci i sie spotykamy z cala rodzina. W tym roku bedzie tak samo, nareszcie wszyscy razem. 

Co do mojego kota. Nazywa sie Ula i jest z rasy britich shorthair. Juz mam kupiony czarno rozowy drapak, miski i jakies zabawki. Tak naprawde to ula( wymawia sie ola po norwesku) jest imienien chlopiencym a ula jest dzieczynka. Niewiem czy zmienic jej imie czy nie.. 

<3Ula<3
Gdzie jest snieg?
AM<3


- Co robicie w swieta?
- Jest juz u was snieg?
- Klaudia<3

1 komentarz:

  1. Jaki fajny blog :) Śliczny kotek i piękne wy ;)
    Obserwuję :)

    roxyamazinglife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń