środa, 17 sierpnia 2016

DIY - LUSTRO

Hejka!
Zacznę od tego, że jest mi tak dziwnie znowu tu pisać. To jednak nie jest dla mnie, pisanie i w ogule, ale będę się starać, bo wiem ze Karolina tego bardzo pragnie. Zrobię to dla niej. Karolina od bardzo dawna mówi mi, że chce tego bloga prowadzić, ale nie chce sama, bo to już nie to samo. Ja  zbytnio nie chcę, ale spróbuję, bo ją bardzo kocham<3. Będę dodawała krótsze posty i będzie tam więcej zdjęć.

Dzisiaj przychodzę do Was z DIY lustra. Robię remont w pokoju i skusiłam się na przerobienie mojego lustra. Było ono koloru białego, ale wydawało sie trochę żółtawe. W sklepie kupiłam boks ze srebrnym sprayem. Na dole pokażę Wam jak to zrobiłam.
 Zapraszam !

Lustro przed

Srebrny spray

1. Zataśmować lustro tak, by sprayem go nie pobrudzić.
2. Dokładnie zamalować wszystkie miejsca.
3. Tutaj możecie zobaczyć jak wygląda pomalowana noga stołu.
4. Pomalowana góra lustra.
5. Czekamy, aż spray przeschnie i gotowe ;) 
Jest to łatwy, a do tego tani sposób na zmienienie czegoś w swoim pokoju. Nie musimy wydawać pieniędzy na nowe lustro, wystarczy, że je tylko pomalujemy.

Do zobaczenia !
-Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz