wtorek, 30 sierpnia 2016

PIOSENKI, KTÓRE....

Cześć wszystkim!
Jestem po pracy, więc mogę pisać nowego posta!
Dzisiaj przychodzę do Was z trzema piosenkami, które szczególnie  wpadły mi w ucho i mogę ich słuchać non stop.

Na PIERWSZYM miejscu znalazła się nasza cudowna, polska wokalistka, Cleo, z utworem "Wolę być".




Przyznam się, że tu urzekło mnie wszystko, czaicie? EVERYTHING.
Historia, dodam tylko, że prawdziwa historia, która jest przekazana, jest przepiękna, a do tego ten teledysk...
Miejsce, stroje aktorów, wygląd ludzi występujących w teledysku zwalił mnie z nóg. Gra Cleo, Luxurii czy Patryka Pniewskiego znakomita i przyznam szczerze, że nie wyobrażam sobie innym ludzi wcielających się w te postaci.
Jako, że sama nie przepadam za oglądaniem filmów np. o II wojnie światowej ( z tego względu, że nie mogę wyobrazić sobie, jak inni cierpieli i bardzo to przeżywam) to uwielbiam oglądać stroje kobiet, pełne klasy, miejsca starodawne, które wyglądały inaczej niż teraz i powiem jednym zdaniem, że to wszystko jest zawarte w tym teledysku. Pierwszy raz trafiłam na coś tak innego, wyjątkowego. Jestem bardzo na tak i zazdroszczę wszystkim, którzy brali udział w tej produkcji.


Na DRUGIM miejscu znalazł się Justin Bieber w piosence " Been You".


Piosenka z 2015 roku. Przeglądając Youtub'a trafiłam na nią przypadkowo i od razu wpadła mi w ucho. Jest rytmiczna i nawet pisząc tego posta słucham jej całej czas ;)
Bardzo podoba mi się tekst tej piosenki, słowa, które skierowane są do dziewczyny. W tej piosence (dla mnie) jest szczerość. Piosenka a'la miłosna, i wgl to podoba mi się głos Justina ;)
Krótkie podsumowanie.. będę jej słuchała jeszcze przez długi czas ;)


TRZECIE miejsce zajmuje Jonas Blue- "Perfect Strangers"


Strzał w 10 !! Gdy tylko słyszę tę piosenkę - nieważne czy w radiu, czy na słuchawkach, czy gdziekolwiek indziej- przypominają mi się wakacje. Tegoroczne wakacje, które mimo wszystko były udane! Teledysk jak najbardziej wakacyjny, więc wszystko zbiega się do jednego punktu. Od usłyszenia jej po raz pierwszy, wiedziałam, że będzie hitem moich wakacji 2016!

Kochani, mam nadzieję, że post ( mimo, iż długi) Wam się spodobał!
Do zobaczenia!
~ Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz