wtorek, 16 sierpnia 2016

PONAD ROK....

Hej!

Odzywam się do Was po ponad roku. Przestałyśmy pisać bloga, sama nie wiem dlaczego. Mam bardzo wielką ochotę prowadzić nowego , lub nawet tego samego chociaż wiem, że Klaudia nie chce, a bez niej to już nie ten sam blog. Ma jakąś barierę przed pisaniem, ale mi osobiście bardzo tego brakuje. Uwielbiam pisać, jest to moja pasja, odskocznia od wszystkiego. Od kilku dni, tygodni, miesięcy rozmyślam nad powrotem do pisania. Nie ukrywam, że jest mi bardzo miło, kiedy siadam przed komputerem, czytam Wasze komentarze i widzę, że ktoś czyta moje wypociny. Dzisiaj weszłam tutaj i miałam plan, żeby zmienić nazwę i wszystko inne i zacząć tutaj pisać sama. Jednak coś mnie podkusiło, by przejrzeć nasze stare posty i natknęłam się np. na post o rodzinie czy przyjaźni. I powiem Wam, że wróciły wszystkie wspomnienia. Wiem, że nie mogę usunąć tych postów, bo jest to pamiątka. Zawsze możemy tu wejść i wrócić wspomnieniami do tego co było ;)
Kochani tak nawiasem mówiąc, to sama nie wiem co mam zrobić i potrzebuję kolejnych kilku dni, żeby dobrze to przemyśleć. Dodam jeszcze, że z Klaudią dalej jesteśmy najlepszymi kuzynko-przyjaciółkami ! Mamy ze sobą świetny kontakt, a to dlatego, że mamy podobne charaktery i umiemy się dogadać tak naprawdę w każdej sytuacji. Wiem, że ona to przeczyta i chciałabym dodać, że bardzo ją kocham i tęsknie. <3


Kochani niestety nie miałam na komputerze żadnych naszych aktualnych zdjęć, więc jeśli chcecie zobaczyć jak wyglądamy po roku zapraszam na nasze instagramy :

1. https://www.instagram.com/karoolinag/
2. https://www.instagram.com/klaudiiap/

Do zobaczenia!
~ Karolina !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz